Vážený zákazník,
sme presvedčení, že kvalita a efektivita našich servisných služieb je pre Vás jednou z najväčších pridaných hodnôt, preto Vám s radosťou oznamujeme, že v od nového roka 2021 prechádzame na elektronické servisné protokoly pri výkone servisných zákaziek na Vašich zariadeniach.
Papierovú formu nahrádzame elektronickou v tabletoch servisných technikov, čo Vám, ako zákazníkovi, prinesie okamžitú informáciu o vykonanom servisnom zásahu na Vašom zariadení ihneď po jeho ukončení. Pre využívanie tejto služby nie je potrebný z Vašej strany žiaden úkon, protokoly vo formáte .pdf budú zasielané na e-mail objednávateľa zákazky, resp. na akýkoľvek ďalší podľa želania pracovníka potvrdzujúceho ukončenie servisnej zákazky svojim podpisom. Zasielanie servisných protokolov v elektronickej forme prispieva k ochrane životného prostredia, eliminujú sa náklady na papier, tlač i dopravu. Zároveň Vás chceme ubezpečiť, že podpisy sa uchovávajú len k danej servisnej zákazke a slúžia na potvrdenie a uzamknutie vypísaných dokumentov bez možnosti ich spárovania s menom podpisujúcej osoby.
Pre potreby účtovníctva Vám budeme zasielať spolu s faktúrou vytlačené servisné protokoly v nezmenenej papierovej forme.
V prípade akýchkoľvek nejasností sme Vám k dispozícii na nižšie uvedených kontaktoch.
S pozdravom,
Servisný tím oddelenia Energetických systémov
Tel.: 048 414 99 34 / 048 414 99 38
Mobil: 0903 804 033 / 0911 092 063
Email: ZSK_Servis_ES@zeppelin.com
www.zeppelin.sk