Balíčky servisných služieb Zeppelin SK vám ponúkajú komplexnú servisnú a údržbovú starostlivosť prispôsobenú vašim potrebám na základe informácií zo služby Product Link™.
Zmluvné servisné balíčky ponúkajú 3 úrovne, v ktorých môžete využívať celý rad služieb - od prístupu k informáciám zo systému Product Link™, zasielania pravidelných mesačných správ o prevádzke stroja, zasielania balíkov údržby Parts+, odborného poradenstva, preventívnej údržby vrátane služieb S-O-S laboratória a komplexnej starostlivosti o prevádzku stroja. Výberom jedného z troch balíkov môžete dosiahnuť výrazné úspory pri prevádzke stroja.

Program Parts+ zaisťuje dodanie balíčkov náhradných dielov pre pravidelné prehliadky strojov v závislosti na stave motohodín. Všetko potrebné pre údržbu stroja tak máte hneď pohromade. Balíčky dodávame v dvoch variantoch – vrátane všetkých potrebných olejových náplní, alebo bez nich.
Vďaka systému Cat® Product Link™ môžu majitelia strojov efektívne spravovať a riadiť svoju flotilu.
Užitočné informácie o strojoch sú k majiteľom prenášané pomocou aplikácie.